Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 7, 2011

Syukur pada-Mu Ya ALLAH



Syukur Alhamdulillah. terlalu bersyukur dengan nikmat yang ALLAH berikan ni.
rupanya di sebalik kesakitan yang aku alami. ada juga hikmahnya.
2hari tak jengah laman sosial. terasa rindu pada teman2 semua.

pada yang mendoakan dan memberi semangat pada aku sebelum ni.
terima kasih. aku ada berita gembira untuk kalian. nanti aku hebahkan ye.
mungkin ari Isnin baru aku siap sedia nak umumkan.
sekarang ni kami suami isteri terlalu eksited dengan berita ni.

apepon. pasni akan ada entri pasal kenduri Angah lagi.
sekarang ni aku sibuk. banyak drawing yang nak kena buat. mungkin itu sebab sampai demam.










 


5 luahan hati..:

Parin's wife said... [Reply to comment]

yeay mimie nak dpt baby!!!

ratusiput said... [Reply to comment]

peknen ek???kalau betul tahniah ye..jaga diri bebaik tau :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

apeni..??nanti tak suprise le.....

TiNie said... [Reply to comment]

memei...cpt la bgtau, x nak la tunggu hari isnin..doakan kamu pregnant..Aamiiinn..cpt update tau

qaseh johanna said... [Reply to comment]

tinie..
aduss..belom sampai masa lg la yang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...