Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 21, 2011

Sebenarnya sudah hampir 11 hari..



... masuk harini adalah hari ke sebelas En. Boo Boo aku kerja.!
semalam ada kawan aku tanya perkhabaran En. Boo Boo.
macam mana dengan kaki dia. dah buka simen belom..?!

rupanya dalam aku dok busy post entri, boleh aku lupa hal yang satu ni.
selamat la kawan aku yang sorang ni bertanya semalam.
*dia adalah pembaca tegar blog aku sejak dari mula, tenkiu INA*
ini berita baik yang patut aku kongsi bersama semua.


mula dari 10 OKTOBER 2011,
En. Boo Boo saya dah selamat bekerja. *selamat tak kena buang taw!*
Alhamdulillah. setakat ni semuanya berjalan lancar,
even setiap hari balik rumah dengan kaki bengkak.!

tapi En. Boo Boo dapat surat doctor untuk buat kerja ringan je.
cuma dia agak degil berjalan sana sini.
so berita gembira yang aku nak bagitaw kat <post> tu. adalah ini la..







 


1 luahan hati..:

CIK PUAN TIPAH said... [Reply to comment]

assalam qaseh..
dtg baca entry dan follow. Sudi follow blog saya. TQ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...