Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 25, 2011

Sarapan paling simple!



..merupakan hari ke SEMBILAN aku mula hidup baru.
macam biasa. masih amalkan sesuatu yang sihat. dan berkhasiat.
aku tak pasti berapa lama aku boleh bertahan.

hopefully aku kuat semangat dan boleh buat.!
setakat ni aku aku belom timbang lagi. nanti la dulu.
selagi belom sampai si 'PEKASAM', selagi tu aku takkan timbang.

kalau dulu pagi2 lagi aku dah menyekik nasik lemak @ megi goreng.
ataupon wak bekal yang agak heavy dari rumah.
sekarang ni je dah lain.


air masak 1L wajib di opis sahaja, dengan opis yang sejuk beku ni.
 bayangkan betapa aku dah berjalan lebih 1000 langkah untuk ke toilet saja.
 kompom cepat kurus kan.? Hihi.








 


5 luahan hati..:

.:Yana:. said... [Reply to comment]

simple pun tak pe..janji kenyang..tp sekali sekale nak gak makan nasik lemak kan..hehehe.. bfast kite hampir same la ari ni..tp org wat air milo & makan biskut cracker yg comel2 tu..

fazrulnoor said... [Reply to comment]

keje la mie

Noli said... [Reply to comment]

gud luckk..cayok cayokkk!

nurul said... [Reply to comment]

suka pakai dress? www.dresslover84.blogspot.com

qaseh johanna said... [Reply to comment]

noli :: insyaALLAH berjaya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...