Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 19, 2011

order 'PEKASAM'



disebabkan masalah overweight aku beserta masalah lain.
makanya aku dapat hadiah 'PEKASAM' dari En. Boo Boo.
kemunculan mungkin selepas Deepavali ni.


 kalau ikut hati lebih kepada BlackBerry Torch dan gelang tangan baru.
tapi demi kesihatan aku sendiri dan Boo Boo Jr.
 aku pejam mata je hidup lepas ni bersama 'PEKASAM'

 doakan aku berjaya ye. kalau tak menjadi jugak aku tak taw le nak jadi apa.
silap2 'PEKASAM' ni kena rebus pastu buat minum.
bukan sikit duit nak dapat 'PEKASAM' ni. mahal ooo.!!






 


3 luahan hati..:

chinta... said... [Reply to comment]

good luck dear....:)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

tq chinta....

fifa said... [Reply to comment]

good luck yang..mesti boleh..kalo ada masa g gym@exercise kat taman pun ok..sbb benda exercise ni kang kejap aje tahanya..takot lama2 mesti bosan dah..tp yg penting,da usaha kan..moga Allah permudahkn urusan kamu dik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...