Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 11, 2011

Jamuan CKASJ Mid Valley 2011


ALLAHUAKBAR..! raya dah lepas lebih setengah bulan.
tapi still nak tepek gambo pasal raya lagi. alang2 dah nampak, aku letak la.
lagipon boleh jugak jadi kenangan hari mendatang.


ini geng tahun 2011. geng tahun 2010 lain.
tapi dalam ni yang takde macam biasa adalah Rehe. dia memang rare spesis.
time jamuan jarang ada. Aki yang jadi tukang tembak time ni.

mari kita tengok sapa makan paling banyak ye.
makanan semuanya sedap2 tapi tak larat nak abeskan semua.
itupon 3kali aku berulang naik turun tangga taw punya g amek makanan. hehe
 time tu g amek makanan dengan mak buyong. kira tak nampak sangat la aku yang makan.

ini panggu aku..amacam geng..??
macam aku cakap la. macam2 ada. tapi tak semua aku amek gambo.
kang jadi terlampau pulak. hehe.


tengok wafa makan. sampai tak bukak mata punya selera.
dia memang camtu kalau makan. selalu makan telor je.
sekali dapat makan ayam. makan tak hingga. haha.

nampak Aki di hujung meja.? superb kan..?
geget sate sampai tak pandang kiri kanan. betapa sedapnya
makanan yang bernilai RM7 ni.
psst..jamuan raya ni kami kena bayar RM7 sorang, bukan free :)








 


3 luahan hati..:

Aki said... [Reply to comment]

lakonan semata-mata ni.. ha ha ha..

Suzie Shazana said... [Reply to comment]

ha..ha..kenangan tu time perut gah membuyung he..he...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aki :: apapon aku still yg tiada tandingannya..


suzie :: pasni dh tak membuyung tapi nafsu mkn ko je still sama...sz..sz..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...