Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 20, 2011

Cucu Sulong Dari Anak Kedua




 Aku rasa itu yang akan terjadi dalam family aku. seriusly aku dapat rasa.
pada aku, Angah yang akan get preggy and baby first.
dan dia merangkap adik aku yang akan beri cucu sulong pada mak abah.

Yang boleh aku cakap camni sebab Angah memang fit dari segi jasmani n mental.
dah nama pon askar kan. so paham2 la camna kekuatan askar ni.
lagipon Angah takde masalah macam aku ni.
so welcome cucu sulong mak abah. maybe tahun depan la paling cepat.

nak harap aku memang tak nampak jalan lagi la setakat ni.
tunggu kena training dengan 'PEKASAM' dulu kot baru boleh buat semua tu.
tapi aku suka. at least boleh tengok camna mak dera Angah time berpantang!
 Haha.






 


1 luahan hati..:

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

jgn mcm ni meme.. xpe rezeki Allah.. x kesah laa.. jadi cucu sulong pon x best jugak.. sbb expectation tinggi kesian kat baby.. *mcm anak ain ler* wakakaka..

kamu jgn stress insyaallah ada rezeki.. kalau kamu dok pikir mcm ni nnt bagi lg tggi tekanannya.. sabar ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...